czwartek, 12 lutego 2015

Zapraszam na pączki urodzinowe :)

Przecieram oczy ze zdumieniem i widzę, że to już rok minął od mojego pierwszego wpisu na blogu.
I nadal tu jestem, hurra :)

A czy to nie słodko, że pierwsze urodziny mojego bloga wypadają w Tłusty Czwartek? :)


Przez ten rok przeczytałam wiele ciekawych, wzruszających, trzymających w napięciu lub odprężających książek. Było też kilka trochę gorszych. Udało mi się podzielić z Wami moimi refleksjami na temat niektórych z nich.
Zapoznałam się także z Waszymi blogami, pełnymi pasji, inspirującymi i maksymalnie wciągającymi. Żałuję, że za mało mam czasu aby śledzić wszystkie Wasze wpisy na bieżąco, ale staram się jak mogę.


Chciałabym wszystkim serdecznie podziękować za odwiedziny i wszelkie komentarze, które nadają sens istnieniu tego bloga i dają mi wiarę i energię do dalszej działalności:)
Życzę sobie żeby ta przygoda trwała jak najdłużej, a także tego abym znalazła czas i chęci do dalszego blogowego rozwoju.


Z okazji pierwszych urodzin postanowiłam zrobić sobie mały prezencik i wprowadziłam CzytamNiePrzeszkadzać na facebooka. Zapraszam do polubiania:) Będą oczywiście najnowsze recenzje, ale także książkowe ciekawostki, informacje o promocjach, zapowiedziach, mam nadzieję, że również dyskusje na interesujące tematy.


Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję wszystkim gościom i komentatorom!!!


A zamiast tortu, jak przystało na Tłusty Czwartek, pyszne pączusie:) (okej, może nie wyglądają, ale za to własnoręcznie zrobione i naprawdę dobre:) )

10 komentarzy:

  1. Oj schrupałabym te pączusie ;-) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Gdybym mogła to bym przesłała mailem:)

      Usuń
  2. Gratuluję rocznicy! I chętnie popatrzę na pączki, gdyż nie zjem już ani jednego. Mam na dzisiaj dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj też się już dziś objadłam:)

      Usuń
  3. Wspaniale, gratulacje. A pączusie wyglądają właśnie smacznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Cieszę się, tym bardziej że pomagał mi je robić mój 2,5 letni synek:)

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że wytrwam w blogosferze jak najdłużej:)

      Usuń
  5. Rzeczywiście, złożyło się bardzo słodko :) Gratuluje wytrwałości i oczywiście życzę kolejnych sukcesów i mnóstwa lat w blogosferze ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj
Cieszę się, że zaglądasz. Rozgość się tutaj. Wpadaj częściej. Komentuj.
Bądź na bieżąco, polub mój profil na facebook'u i instagramie.