piątek, 30 stycznia 2015

cudoNOWOŚCI :)

Lubię taki początek weekendu. Właśnie dziś przyszła do mnie paczuszka z Aros.pl. A w niej nowiuśkie książeczki. Tym razem każdy z rodziny został obdarowany:)

I tak od góry:
1. "Domofon" - Zygmunt Miłoszewski 
Jedyna powieść Miłoszewskiego, której jeszcze nie czytałam. Jestem jej strasznie ciekawa.

2. "Do trzech razy Natalie" - Olga Rudnicka
Jakże miłą niespodziankę sprawiła mi pani Olga wydając trzecią część przygód sióstr Sucharskich. Mam nadzieję na dużą dawkę dobrej zabawy.

3. "Najgorszy człowiek na świecie" - Małgorzata Halber
Skusiło mnie streszczenie fabuły, a jakże. Ale kupiłam głównie dla okładki. No co? Czasem tak mam:) Żywię jednak nadzieję również na dobrą treść.

4."Ewa gotuje - szybko" - Ewa Wachowicz
Niedawno odkryłam w sobie pasję do gotowania. Bardzo lubię program pani Ewy Wachowicz, a teraz postanowiłam wyposażyć się w książkę i chyba nie będzie to ostatnia jej autorstwa w moim domu, bo przepisy ciekawe.Zapowiada się smacznie.

5. Świat Lodu i Ognia" - George R. R. Martin,

A tu coś dla moich Maluchów :) "Auta" to malowanka z zagadkami dla mojego moto-pasjonata. A "Wierszyki..." są super, już wszystkie przeczytałam wygłupiając się przy tym ku uciesze dwóch Brzdąców. Zabawa przednia i faktycznie można sobie język połamać a niby taka ot, książeczka dla dzieci:)

A właśnie, przecież nie mogę też zapominać o nowościach elektronicznych. Tym razem mojego Larka "nakarmiłam"dwiema pozycjami:

 1. "Bestie" - Sebastia Alzamora
Nabrałam na to ochoty dzięki Ann RK, [jej recenzja tutaj]. Coś tak czuję, że bardzo spodoba mi się ta powieść

2. "Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonas Jonasson
Tak często natykałam się ostatnio na pozytywne opinie o tej książce, kuszące dobrą zabawą, że muszę przeczytać. Moja ciekawość nie zna granic. Mam nadzieję, że moje oczekiwania nie są zbyt wygórowane i faktycznie przednie się ubawię.

To na dziś wszystko z mojej strony. Życzę wszystkim udanego weekendu:)

17 komentarzy:

  1. Wiesz co, chyba wszystkie książki z Twojego pierwszego stosiku bardzo bym chciała:)) Co do "Stulatka", sama otrzymałam swój egzemplarz w prezencie, a przyznać muszę, że pojęcia nie mam, czego się spodziewać, dlatego też czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obiecuję, że będzie szybko. Kolejka do czytania jest spora. Może jednak Ty pierwsza przeczytasz:) Aczkolwiek tak mnie ten "Stulatek..." intryguje, że chyba gdzieś na poczatku listy go umieszczę:)

      Usuń
  2. Chętnie poznałabym "Stulatka, który wyskoczył przez okno i zniknął" Jonasa Jonassona. Czekam na Twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się wkrotce zabiorę za Stulatka..." bo z każdym dniem kusi coraz bardziej:)

      Usuń
  3. Mam ochotę poznać "Domofon" i książkę Rudnickiej o Nataliach (ale najpierw muszę przeczytać 2 część o ich losach). Mam tę książkę Ewy Wachowicz :)
    Miłego czytania i udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa tak "Domofonu", który ma bardzo różne opinie, jak i Natalii i strasznie się cieszę, że już są na mojej półce.
      Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawi mnie "Domofon" i "Do trzech razy Natalie", tak więc czekam na recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą na pewno, może nawę szybciej niż mi się wydaje. Bo coś tak czuję, że szybko się z nimi uporam:)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa książki Małgorzaty Halber. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. O ,,Domofon" bardzo chciałabym przeczytać :)) Również życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ci się "Bestie" nie spodobają, to... Ale o czym ja myślę, muszą się spodobać!
    "Stulatka..." też uwielbiam i już nie mogę się doczekać kolejnej książki tego autora. Premiera już w lutym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no po takiej rekomendacji jestem nastawiona megapozytywnie:). O, w takim razie muszę "Stulatka..." czytać szybciutko.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Będę bronić:) naprawdę piękne wydanie, polecam już dla samej okładki

      Usuń
  9. Piękne nowości! :) Też zamierzam zaszaleć na arosie przed końcem promocji. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja chyba jestem od tych promocji uzależniona. Muszę się pilnować.

      Usuń

Witaj
Cieszę się, że zaglądasz. Rozgość się tutaj. Wpadaj częściej. Komentuj.
Bądź na bieżąco, polub mój profil na facebook'u i instagramie.