piątek, 1 lipca 2016

Wspomnienie czerwca - czytelniczo i fotograficznie

I tak oto kolejny miesiąc przeszedł do historii. Czas na małe podsumowanie. A było tak:

CZYTELNICZO
Przeczytałam 6 książek. To mój absolutny rekord w tym roku :). A były to:
 


Muszę przyznać, że była to uczta literacka. Ciężko mi wyróżnić którąś z tych książek. Dla każdego coś innego. Po cichutku jednak zdradzę, że najwyższą ocenę wystawiłam "Ósmemu życiu". 
W ubiegłym miesiącu mogliście poznać moje zdanie na temat (kliknijcie na zdjęcie żeby przejść do strony recenzji):

http://interpretacje-magdy.blogspot.com/2016/06/nic-oprocz-strachu-magdalena-knedler.html  http://interpretacje-magdy.blogspot.com/2016/06/prawie-siostry-maria-ulatowska.html  http://interpretacje-magdy.blogspot.com/2016/06/osme-zycie-dla-brilki-nino-haratischwili.html

Plany na wakacje? Cóż, poniższe stosy, chyba mówią same za siebie. Promocje w Arosie kiedyś mnie wykończą :P. A to tylko wersje papierowe. Nie wspomnę o porażającej ilości e-booków.


FOTOGRAFICZNIE
Ciągle tkwię i skończyć nie mogę zdjęć z Podlasia. I nie płaczę z tego powodu. Było wspaniale i miło to dziś powspominać. W czerwcu zabrałam Was na takie wycieczki:

Białostockie Muzeum Wsi [klik]
 

Supraśl i okolice [klik]
 

 Wieża widokowa na Kopnej Górze [klik
 

Cerkiew w Królowym Moście [klik]

Poza tym:
W czerwcu w Otwocku odbył się piknik historyczno - militarny [klik]

 I jeszcze coś z rodzimego podwórka, czyli trzecia odsłona otwockich świdermajerów [klik]


Bardzo dziękuję za każde wejście i komentarz. 
Zapraszam na Facebook [polub] i Instagram [obserwuj]

6 komentarzy:

  1. ,,Aleksandrę" Nazaruka czytałam, bardzo dobra książka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to bardzo się cieszę bo wiążę z nią duże nadzieje 😉

      Usuń
  2. Mi czasem jest ciężko przeczytać jedną książkę w miesiącu, a Ty przeczytałaś aż 6 - podziwiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W tym miesiącu sama siebie nieskromnie podziwiam. Ostatnimi czasy dla mnie trzy to już rekord ;)

      Usuń
  3. Bardzo mnie ciekawi "Ósme życie". :)
    A fotorelacje z wycieczek uwielbiam oglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc. W najblizszym czasie pojawi sie jeszcze kilka wycieczkowych postów ;). A do "Ósmego życia" zachęcam nieustannie ;)

      Usuń

Witaj
Cieszę się, że zaglądasz. Rozgość się tutaj. Wpadaj częściej. Komentuj.
Bądź na bieżąco, polub mój profil na facebook'u i instagramie.