środa, 12 lutego 2014

Po raz pierwszy...


Gdybym miała opisać siebie w kilku prostych słowach, czyli „krótko i węzłowato”, pewnie miałabym nie lada problem. Bardzo często ubieranie myśli w słowa, to dla mnie ciężka sprawa. Myśli kołtunią się pod czachą i jak tu je wypowiedzieć, żeby każdy mnie dobrze zrozumiał. 


Jedno na pewno mogę o sobie zdecydowanie powiedzieć. Nie wyobrażam sobie świata bez książek. W książkach mieszka magia, która pozwala choć na chwilę oderwać się od rzeczywistości, przenieść do zupełnie innego świata. 


W książkach jest wszystko o czym można marzyć. Miliony postaci, z którymi możemy się utożsamiać, lub wręcz przeciwnie. 


Książki dają czasem odpowiedzi na pytania, które wydają się być bez odpowiedzi a czasem komplikują nasz światopogląd jeszcze bardziej. 


Książka to także zapach. Każda książka ma swój własny zapach. Czy to świeży druk, czy mocno zakurzony egzemplarz ze starej biblioteki. Każda jest niepowtarzalna.


Nie piszę recenzji książek, ponieważ tego nie potrafię. Moim celem jest jedynie przekazanie własnych, odczuć i przemyśleń na temat przeczytanej lektury. 


Życzę wszystkim przyjemnego czytania i proszę o wyrozumiałość (bo blogowanie to dla mnie nowość totalna) ;)

4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, ja też początkująca jestem i rozumiem jak to jest, powodzenia :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i wzajemnie:). Aby tylko czasu i wytrwałości starczyło:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia i wielkiej frajdy w tworzeniu tego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Witaj
Cieszę się, że zaglądasz. Rozgość się tutaj. Wpadaj częściej. Komentuj.
Bądź na bieżąco, polub mój profil na facebook'u i instagramie.