piątek, 4 kwietnia 2014

Podsumowania i wizje przyszłości



Bardzo szybko zleciały te pierwsze trzy miesiące 2014 roku. Zaczyna się mój ulubiony moment, wiosna a później lato, mmm. Tym bardziej, że w tym roku pogoda zdecydowanie rozpieszcza takich zmarzluchów jak ja :)

Wracając na ziemię, postanowiłam i ja zrobić pewne podsumowania. Nie przedłużając przystępuję do tychże.


Słów kilka o blogu


Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęłam w środę 12 lutego 2014 roku. Od tego czasu udało mi się z mniejszym lub większym wysiłkiem stworzyć 20 postów. 


Gościłam Was u siebie 1419 razy. Za zainteresowanie i wszelkie komentarze serdecznie dziękuję i zapraszam dalej :)


Podjęłam się kilku ciekawych wyzwań, które realizowałam z, no powiedzmy sobie jak na mnie całkiem niezłym rezultatem. Efekty możecie śledzić w zakładce "Konkursy i wyzwania".

  Czytelnicze osiągnięcia


W pierwszym kwartale 2014 roku przeczytałam łącznie 31 książek (11604 str.); 

  •  Styczeń - 12 książek (4712 str.)
  •  Luty - 10 książek (3613 str.) 
  • Marzec - 9 książek (3279 str.)
A na podium w tym kwartale umieściłam:

MIEJSCE 3
http://czytam-nie-przeszkadzac.blogspot.com/2014/02/czarna-bezgwiezdna-noc-stephen-king.html
              

MIEJSCE 2
http://czytam-nie-przeszkadzac.blogspot.com/2014/02/zodziejka-ksiazek-markus-zusak.html

AND THE WINNER IS:
http://czytam-nie-przeszkadzac.blogspot.com/2014/02/trylogia-igrzyska-smierci-suzanne.html
 (Bo wszystkie razem smakują najlepiej)


Co przyniesie przyszłość


… nie wie nikt, ja sama jeszcze nie wiem. Książek do przeczytania całe multum, i tych na półce i tych planowanych. Kilka oczekujących na swoją kolej stosików przedstawiam poniżej.


Na początek świeże łowy biblioteczne:


  1.  Haruki Murakami „Na południe od granicy, na zachód od słońca”
  2. Stephen King „Komórka”
  3. Karin Slaughter „Upadek”
  4. Patricio Sturlese „Inkwizytor”
  5. Federico Moccia „Tylko ciebie chcę”

Kilka pożyczonych od znajomych:

  1. Tony Wheeler „Przeklęta ziemia”
  2. Lea Aschkenas „To właśnie Kuba”
  3. Stephen King  „Dallas’63”

 I wreszcie, to co lubię najbardziej czyli moje własne, prywatne, osobiste:
  1. Carlos Ruiz Zafon "Cień wiatru"
  2. Carlos Ruiz Zafon "Więzień nieba"
  3. Andrzej Sapkowski "Sezon burz"
  4. Zbigniew Domino "Czas kukułczych gniazd"
  5. Zbigniew Domino "Młode ciemności"
  6. Ruta Sepetys "Szare śniegi Syberii"
  7. Zygmunt Miłoszewski "Uwikłanie"
  8. Zygmunt Miłoszewski "Ziarno prawdy"
  9. Clive Cussler "Skarby grobowców"
  10. Peter James "Taka piękna śmierć"





Uzbierało się troszkę jak zwykle i jak zwykle czasu za mało. Ale powoli systematycznie będzie można kolejne pozycje z listy odhaczać. Oczywiście w międzyczasie na pewno pojawią się nowe… I NIECH SIĘ KRĘCI TEN KSIĄŻKOWY ZAWRÓT GŁOWY :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj
Cieszę się, że zaglądasz. Rozgość się tutaj. Wpadaj częściej. Komentuj.
Bądź na bieżąco, polub mój profil na facebook'u i instagramie.