poniedziałek, 21 lipca 2014

Takie tam po przerwie...



Czas to coś, czego ostatnio brakuje mi najbardziej. Mój dzień od kilkunastu dni wypełniony jest co do minutki. Sytuacja ta jest spowodowana przyjściem na świat mojego drugiego maleństwa, a uwierzcie mi, mieć w domu noworodka i niespełna dwulatka... to prawdziwy hardcore :). Stąd też moja obniżona aktywność na blogu, która pewnie jeszcze przez jakiś czas będzie się utrzymywać. Przynajmniej dopóki nie wdrożę się w zupełnie nowy tryb życia.

Co z czytaniem? Cóż, zawsze jakąś chwilkę wygospodaruję, natomiast na internet czasu trochę szkoda. Poza tym łatwiej przy karmieniu czytać książkę (kolejny plus naturalnego karmienia – polecam!) niż siedzieć przed laptopem :) 

No dobrze, to szybciutko jeszcze o moich planach lekturowych na najbliższe dni:


Olga Rudnicka – „Fartowny pech”
Christopher W. Gortner – „Przysięga królowej. Historia Izabeli Kastylijskiej.”
Elżbieta Cherezińska – „Niewidzialna korona”
Zygmunt Miłoszewski – „Bezcenny”

Do tego nazbierało się kilka ciekawych ebooków. Jest co czytać.
Tymczasem wracam do moich dzieciaków i pozostałych obowiązków domowych. Do zobaczenia (przeczytania) mam nadzieję już wkrótce:).

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu na czytanie.Zawsze to jakiś relaks i oderwanie od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to widzę, że masz dzień wypełniony po brzegi:) Życzę Ci chwilowego (niezbędnego) relaksu z książką:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie widzę tu nic dla siebie. No, może "Bezcennego";)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przysięga królowej mnie najbardziej interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę byś odpisała mi na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że w sierpniu mamy tyle deszczowych dni. Mogę spokojnie poczytać. W przeciwnym razie zdecydowanie bardziej wolałabym spędzić ten czas aktywniej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dlatego czekam, aż moja dwulatka jeszcze troszkę odrośnie od ziemi ;) Trzymam kciuki za jak najwięcej wolnych chwil i zdrowego, wiele śpiącego malucha ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj
Cieszę się, że zaglądasz. Rozgość się tutaj. Wpadaj częściej. Komentuj.
Bądź na bieżąco, polub mój profil na facebook'u i instagramie.